Atlassian

Atlassian to wiodący producent oprogramowania służącego do współpracy zespołów tworzących rozwiązania IT. Firma z siedzibą w australijskim Sydney obsługuje ponad 40 tysięcy Klientów na całym świecie, w tym 85 firm znajdujących się na liście Fortune 100. Najbardziej znanym narzędziem Atlassian jest JIRA, które służy do śledzenia błędów oraz zarządzania projektami informatycznymi. Atlassian oferuje także m.in. takie produkty jak Bamboo do zapewnienia Continuous Integration, Confluence do zarządzania wiedzą i dokumentacją, HipChat, Bitbucket, Stash, FishEye, Crucible, SourceTree, Clover czy IDE Connector. Zgodnie z umową partnerską Soflab jest upoważniony do sprzedaży licencji i subskrypcji serwisów zdalnych Atlassian, jak również świadczenia usług doradczych i wsparcia w zakresie narzędzi producenta.

Mamy ponad siedmioletnie  doświadczenie w kompleksowych wdrożeniach narzędzi firmy Atlassian, co zostało potwierdzone statusem Atlassian Silver Solution Partner. Naszym głównym atutem jest dedykowany zespół dysponujący dogłębną wiedzą domenową i obszarową.

Wspieramy naszych Klientów w podejmowaniu decyzji wdrożeniowych, prowadzimy wdrożenia, dostosowujemy narzędzia do potrzeb Klienta, a także szkolimy. Zapewniamy:

  • Doradztwo przy optymalizacji narzędzi oraz wyborze pluginów.
  • Usługi wdrożeniowe i integracyjne.
  • Instalację, konfigurację oraz aktualizację.
  • Integrację z innymi systemami.
  • Utrzymanie aplikacji i długoterminowe wsparcie administracyjne.
  • Szkolenia dla administratorów i użytkowników końcowych.
  • Dostosowanie aplikacji do wyjątkowych wymagań organizacji, customizacja, przygotowanie szytych na miarę dodatków i integratorów, które umożliwiają wykorzystanie narzędzi Atlassian jako centralnych hub’ów informacyjnych w organizacji.
  • Zakup i odnowienie licencji.

Wykorzystując m.in. JIRA, JIRA Software, JIRA Service Desk oraz Conflunece, wspieramy narzędziowo  procesy w wielu organizacjach. Najważniejsze procesy, jakie zostały odwzorowane  przez nas w narzędziach Atlassian to:

  • Zarządzanie zadaniami w projektach prowadzonych w metodykach klasycznych, zwinnych i mieszanych;
  • Obieg dokumentów;
  • Proces wytwórczy oprogramowania;
  • Proces zarządzania zmianą;
  • Procesy zgodne z ITIL (problem; incydent; zgłoszenie zmiany; usprawnienie);
  • Proces testowy;
  • Proces śledzenia błędów.