Chcesz zwiększyć efektywność swojej firmy? Postaw na robotyzację procesów biznesowych (RPA).

Chcesz zwiększyć efektywność swojej firmy? Postaw na robotyzację procesów biznesowych (RPA).

Dzięki RPA – Robotyzacji procesów biznesowych
powtarzalne i żmudne zadania, które były dotychczas wykonywane ręcznie, zostaną odwzorowane przez program komputerowy. Jeśli w Twojej firmie są procesy, które:

wymagają wielokrotnego ręcznego powielania i przesyłania danych

są oparte na regułach i wystandaryzowane

wymagają dostępu do wielu systemów

są podatne na błędy ludzkie

To masz idealnego kandydata do automatyzacji.

  Kluczowe korzyści z wdrożenia RPA

Zwiększenie wydajności, redukcja kosztów oraz krótki okres zwrotu inwestycji 

  • Roboty mogą pracować produktywnie nawet 24/7 wykonując zadania szybciej niż ludzie, biegle poruszając się wśród danych, które są przechowywane w różnych miejscach i systemach. Poprawia to zdecydowanie szybkość dostępu do informacji, a co za tym idzie usprawnia procesy decyzyjne.
  • Koszty dobrego wdrożenia RPA zwykle zwracają się w czasie krótszym niż rok (średnio 3–6 miesięcy). Należy jednak pamiętać, że czas ten może się różnić w zależności od projektu, procesu i środowiska procesu. Implementacja robota jest dość szybka, ponieważ programowanie i konfigurowanie RPA dla poszczególnych procesów może zostać wykonane w ciągu kilku tygodni, bez wpływu na istniejącą infrastrukturę IT.

Integracja danych z różnych systemów

RPA umożliwia kompleksową automatyzację procesów, bez konieczności ponoszenia kosztów technicznych budowy interfejsów pomiędzy aplikacjami. RPA pracuje na poziomie interfejsu użytkownika (GUI) istniejących systemów i oprogramowania enterprise takiego jak CRM, ERP itp. Dzięki temu nie ma potrzeby angażowania działu IT lub inwestowania w bardziej skomplikowane rozwiązania.

Skalowalność

Dzięki wdrożeniu RPA organizacje stają się bardziej elastyczne w zakresie obciążenia pracą i ilości obsługiwanych zdarzeń. Osiągnięta w ten sposób skalowalność umożliwia dostosowanie się do nieustannie zmieniającego się otoczenia. Pozwala również reagować na okresowy, jak i długoterminowy wzrost pracy, bez konieczności uruchamiania dodatkowych rekrutacji.

Proaktywne zarządzanie ryzykiem

Dzięki wykorzystaniu robotów łatwiej zapobiegać błędom ludzkim – dobrze zaprojektowany robot nie robi błędów. Jakość przetwarzania danych można kontrolować za pomocą zautomatyzowanych punktów kontrolnych. Jest to szczególnie istotne w branżach regulowanych, gdzie są wysokie wymagania zgodności lub konieczność tworzenia dokumentacji dla audytora.

Zwiekszenie satysfakcji klientów i pracowników

Lepsza jakość realizowanych zadań, standaryzacja i niższy średni czas odpowiedzi, zdecydowanie poprawiają zadowolenie klientów z usług firmy. Motywację pracowników zwiększa fakt, iż roboty przejmują czasochłonne, rutynowe, powtarzalne czynności, których wykonywanie jest mało satysfakcjonujące. Dzięki temu uwalniane są moce do skoncentrowania się na bardziej wartościowych działaniach.

  Co możemy dla Ciebie zrobić?

   Nasza oferta obejmuje także Soflab RMS (Robot Management System).

Produkt ten, to nie tylko narzędzie, lecz metodyka wdrażania rozwiązań klasy RPA u naszych Klientów. Soflab RMS umożliwia zunifikowane zarządzanie i monitorowanie automatów oraz robotów, niezależnie od zastosowanych technologii.

Zajmujemy się wszystkimi obszarami związanymi z przygotowaniem koncepcji, budową, wdrożeniem i utrzymaniem robotów.

Dzięki współpracy z naszym partnerem Nova Praxis, który specjalizuje się w analizie i opomiarowaniu procesów, pomożemy Ci skoncentrować działania firmy w zakresie RPA na obszarach, które będą miały najkorzystniejszy wpływ na biznes

Analiza, pomiar i optymalizacja procesów
Strategia robotyzacji
Analiza korzyści
Przygotowanie procesów
Budowa, wdrożenie i utrzymanie robotów.
Szkolenia
Wsparcie zespołów wewnętrznych i procesu zarządzania zmianą.

Chcesz zwiększyć efektywność działań i zmniejszyć koszty operacyjne?

  Metodyka wdrażania RPA

W Soflab Technology automatyzacja procesów biznesowych jest realizowana w oparciu o wdrożoną strategię robotyzacji i określone w niej mechanizmy, obszary oraz etapy:

Etapy automatyzacji procesów biznesowych

  Zrealizowane projekty

Klient z branży telekomunikacyjnej

Obszar: sprzedaż
Zakres:
automatyzacja procesu przetwarzanie zleceń, aktywacja usług
Wynik:
wykonanie i integracja robotów przygotowanych w różnych technologiach

Klient z branży handlowej

Obszar: wsparcie sprzedaży
Zakres:
optymalizacja obsługi procesu sprzedażowego w okresie zwiększonego zapotrzebowania związanego z sezonowością produkcji i urlopami poprzez automatyzację składania zamówień i wysyłki towarów
Wynik:
wykonanie robotów, optymalizacja procesów

Klient z branży produkcyjnej

Obszar: administracja, HR
Zakres:
automatyzacja procesów administracyjnych organizacji związanych z obsługą i procesowaniem dokumentów
Wynik:
wykonanie grupy robotów

Klient z branży IT

Obszar: administracja wewnętrzna, obsługa kadr
Zakres:
automatyzacja procesu obsługi i zarządzania wnioskami urlopowymi pracowników, obejmujący: monitoring zgłoszonych wniosków, gromadzenie danych, automatyzację komunikacji pracownik-przełożony oraz raportowanie statystyk
Wynik:
wykonanie grupy robotów

  Zrealizowane projekty

Klient z branży telekomunikacyjnej

Obszar: sprzedaż
Zakres:
automatyzacja procesu przetwarzanie zleceń, aktywacja usług
Wynik:
wykonanie i integracja robotów przygotowanych w różnych technologiach

Klient z branży handlowej

Obszar: wsparcie sprzedaży
Zakres:
optymalizacja obsługi procesu sprzedażowego w okresie zwiększonego zapotrzebowania związanego z sezonowością produkcji i urlopami poprzez automatyzację składania zamówień i wysyłki towarów
Wynik:
wykonanie robotów, optymalizacja procesów

Klient z branży produkcyjnej

Obszar: administracja, HR
Zakres:
automatyzacja procesów administracyjnych organizacji związanych z obsługą i procesowaniem dokumentów
Wynik:
wykonanie grupy robotów

Klient z branży IT

Obszar: administracja wewnętrzna, obsługa kadr
Zakres:
automatyzacja procesu obsługi i zarządzania wnioskami urlopowymi pracowników, obejmujący: monitoring zgłoszonych wniosków, gromadzenie danych, automatyzację komunikacji pracownik-przełożony oraz raportowanie statystyk
Wynik:
wykonanie grupy robotów

  Dlaczego warto wdrożyć RPA z Soflab Technology?

KNOW-HOW NA BAZIE WIELOLETNIEGO DOŚWIADCZENIA W AUTOMATYZACJI

W Soflab Technology zajmowaliśmy się automatyzacją na długo przed tym, zanim zaczęła być powszechnie wdrażana w celu poprawy procesów biznesowych. Wyrośliśmy z testów oprogramowania i działając na tym polu od 2008 roku, staliśmy się liderem na rynku zapewnienia jakości IT. Automatyzacja była i jest dla nas jednym z podstawowych sposobów wykorzystywanych w przeprowadzaniu czasochłonnych i pracochłonnych testów oprogramowania. Mamy sprawdzoną strategię wdrożeń RPA – kompleksowy i ustrukturyzowany proces implementacji RPA.

ZESPÓŁ KOMPETENTNYCH EKSPERTÓW

Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który z powodzeniem podejmuje się automatyzacji procesów biznesowych. Z sukcesem wdrożyliśmy technologię RPA w naszej firmie – w obsłudze kadrowo-płacowej, księgowości i zarządzaniu dokumentacją.

DOBÓR ODPOWIEDNICH TECHNOLOGII I NARZĘDZI

W robotyzacji i automatyzacji wykorzystujemy zarówno najbardziej rozpoznawalne i wiodące technologie, jak również uzupełniamy je własnymi narzędziami oraz rozwiązaniami. Jesteśmy w stanie dobrać odpowiednie narzędzia do specyficznych potrzeb naszych klientów, biorąc pod uwagę zarówno wyzwania techniczne, jak i biznesowe.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas!

Zgody możesz wycofać w dowolnym momencie wysyłając wiadomość na adres: wycofanie.zgody.RODO@soflab.pl Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Soflab Technology Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-568) przy ul. Ligockiej 103. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych możesz się z nami skontaktować: soflab@soflab.pl

Masz prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia lub sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jak również prawo ich przeniesienia. W przypadku, gdy uznasz, że Twoje dane są niewłaściwie wykorzystywane lub chronione, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w okresie udzielania odpowiedzi na Twoje zapytanie, a w celach marketingu i przesyłania informacji handlowych do wycofania Twojej zgody.

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie od pn do pt od 8:00 do 16:00