Wybierz elastyczne narzędzie IT Service Management dostosowane do skali i potrzeb Twojej organizacji.
Soflab Technology przygotował modułowe i kompletne rozwiązanie ITSM do zarządzania usługami IT, które:
Zapewnia wsparcie dla obsługi kluczowych procesów IT.
Ułatwia planowanie, świadczenie oraz ciągłe podnoszenie jakości usług informatycznych.
Wybrane procesy wspierane przez nasze rozwiązanie ITSM
Zarządzanie incydentami (Incident Management)
Zarządzanie problemami (Problem Management)
Zarządzanie zmianą (Change Management)
Zarządzanie poziomem świadczenia usług (Service Level Management)
Zarządzanie zasobami (Asset Management)
Zarządzanie katalogiem usług (Service Catalogue Management)
Zarządzanie zasobami i konfiguracją usług (Service Asset & Configuration Management)
Zarządzanie wiedzą (Knowledge Management)
Zestaw zintegrowanych narzędzi
Zamiast uniwersalnego narzędzia dla wszystkich, zapewniamy szyte na miarę, elastyczne i kompletne rozwiązanie IT Service Management, zbudowane w oparciu o zestaw narzędzi firmy Atlassian, której partnerem jesteśmy. Nasze rozwiązanie ITSM integrujemy z rozwiązaniami Klientów np. systemami ERP.
Korzyści z wdrożenia rozwiązania ITSM
Usprawnisz i ujednolicisz procesy zgodnie z najlepszymi praktykami
Będziesz efektywnie zarządzał katalogiem usług IT i cyklem ich życia
Zapewnisz ciągłość działania
Szybciej dostarczysz usługi dzięki automatyzacji przepływów zadań
Wdrożysz samoobsługę informatyczną i ograniczysz powtarzalne czynności
Zbudujesz bazę wiedzy
Kompleksowo zarządzisz umowami SLA
Spełnisz wymagania i podniesiesz satysfakcję użytkowników końcowych
Będziesz miał dostęp do bieżących raportów, które pomogą w planowaniu i doskonaleniu usług
Korzyści z wdrożenia rozwiązania ITSM
Usprawnisz i ujednolicisz procesy zgodnie z najlepszymi praktykami
Będziesz efektywnie zarządzał katalogiem usług IT i cyklem ich życia
Zapewnisz ciągłość działania
Szybciej dostarczysz usługi dzięki automatyzacji przepływów zadań
Wdrożysz samoobsługę informatyczną i ograniczysz powtarzalne czynności
Zbudujesz bazę wiedzy
Kompleksowo zarządzisz umowami SLA
Spełnisz wymagania i podniesiesz satysfakcję użytkowników końcowych
Będziesz miał dostęp do bieżących raportów, które pomogą w planowaniu i doskonaleniu usług
Dlaczego ITSM z Soflab Technology?
Dzieki proponowanemu przez nas rozwiązaniu ITSM możesz efektywnie zarządzać usługami IT oraz szybko sprostać zmieniającym sie i rosnącym wymaganiom w całej organizacji.
Nasze rozwiązanie jest:
modułowe
skalowalne
kompletne
wdrażane przez doświadczonych i certyfikowanych ekspertów
oparte na wiodącym oprogramowaniu firmy Atlassian, której partnerem jesteśmy
zgodne z najlepszymi praktykami ITIL